פוסט ראשון – מרוקו.

בסוף אוקטובר 2013 טסתי למרוקו, במסגרת "פוטוטבע", שהיא חברה שמוציאה מסעות צילום ברחבי העולם. לא כל כך ידעתי למה לצפות בטיול כזה, מעולם לא יצאתי לטיול מאורגן ולטיול שמיועד לצלמים. הטיול הזה היה חוויתי לכל אורכו, נתקלנו בנופים שלא ציפיתי להם, תרבות מיוחדת ומעניינת, צבעוניות ואנשים מיוחדים.

רצינו להספיק לצלם את השקיעה במדבר סהרה, אבל עשינו כמה עצירות לא מתוכננות לצילום בדרך והתעכבנו, לכן כשהמדריכים הבינו שלא נספיק להגיע לפני שהשמש תשקע עצרנו בנקודת תצפית.
לא כל כך הלך לי בצילומים האלה ודיי התאכזבתי ממה שראיתי על המסך הקטן של המצלמה, אחרי הצילום.
הצלחתי "להציל" את התמונה הזו ודיי אהבתי את התוצאה.

תצפית-שקיעה

גולת הכותרת, מבחינתי, כשחשבתי על טיול למרוקו הייתה מדבר סהרה, במיוחד שיצאתי לטיול צלמים וידעתי שנצא לקראת זריחה לדיונות האינסופיות לצפות ולצלם את הזריחה.
יצאנו כשעוד היה חשוך, הסתכלתי לשמיים ונגלה לפניי מראה מקסים של מיליוני כוכבים שקידמו את פנינו כשהתקרבנו אל הגמלים שחיכו לקחת אותנו לתצפית על הדיונות והשמש העולה.
לאחר רכיבה קצרה, הגענו למקום שהגמלים סיימו את עבודתם ועלינו ברגל על אחת הגבעות, התמקמנו בקצה על שמיכות, הסתכלנו סביבנו וחיכינו לזריחה.
אחת מהתמונות הרבות שצילמתי היא זו שמופיעה מטה, מאד אוהבת אותה ועוד רבות אחרות, כי היא מצליחה להעביר, במעט, את היופי המרהיב של מדבר סהרה, הצבעים, הדיונות והקווים הכאילו משורטטים.
מדבר סהרה

הפתעת הטיול הייתה, דווקא, עיר נמל בשם אסווירה(Essaouira), המון סירות דייגים, מסודרות להפליא, חוף באוקיינוס האטלנטי, עם שפל וגאות, בזמן השפל ילדים משחקים כדורגל, רוחות וקצת ערפל, הגולשים ניצלו את ההזדמנות לתפוס גלים באוקיינוס והאווירה הייתה נעימה. בנוסף סמטאות מקסימות שנדמה שאפשר ללכת בהן לאיבוד.

סמטאות אסווירהאסווירהנמל אסווירה

נתראה בפוסט הבא :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>